lunes, 30 de marzo de 2020

Nuestro, vuestro tercer reto: Llingua Asturiana: Facer la nuesa mascota cola mano


Pablo Picasoo (Tornao a la Lingua Asturiana ) dicía: Toos los neños ñacen artistes, lo difícil ye seguir siendo un artista cuando medramos.

La selmana enantes de quedanos en cuarentena en Llingua Asturana tábemos faciendo un repasu de los animales. Esti retu consiste en grabase faciendo un animal cola mano de plantía, pone-y un nome y una frase gayolera del estilu: “El mio pollín Manolín y yo quedámosnos en casa y tú quédate en casa”, tamién val sacar una semeya y subila al padlet.
Non vos escarezáis de mandar a los vuesos tutores la semeya cola mascota, la mayestra de llingua tien daqué entre manes.
Non toos los nuesos escolinos van a Asturiano de mou que los demás tamién puen participar faciendo la frase en Castellán o n´inglés.







La semana antes de quedarnos en cuarentena en Llingua Asturiana estábamos haciendo un repaso de los animales, por ello este reto consiste en grabarse haciendo un animal con la mano como plantilla, ponerle un nombre y una frase motivadora del estilo “El mio pollín Manolín y yo quedámosnos en casa y tú quédate en casa” o también vale sacar una foto y subirla al padlet. 

No os olvidéis de mandar a vuestros tutores vuestra foto con la mascota que la maestra de Llingua tiene algo entre manos.


No todos nuestros alumnos van a Asturiano por tanto los demás también podrán participar haciendo la frase en Castellano o Inglés.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reto de mayo en E.Infantil: Circuito Multiactividad

Hola, familias, hola niños. ¿Qué tal? Abrazos para todos. Os proponemos un reto voluntario para este mes de mayo. Su nombre es Circ...